Returer
Estée Lauder Online Tilfredshedsgaranti
Hvis du uansett grunn ikke er fornøyd med ditt kjøp fra Estée Lauder Online, kan du returnere det som er igjen av produktet, og du vil få refundert det du har betalt. Vi godtar kun retur av produkter kjøpt fra esteelauder.no innen 14 dager. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med returen, vennligst kontakt oss på +4737715642.
Hvordan returnerer og bytter jeg en vare?
Følg disse trinnene for å returnere varer kjøpt på Estée Lauder Online:
• Fyll ut returdelen av fakturaen (fakturaen er lagt ved i den opprinnelige ordren) og legg den i returpakken. Sørg for å ta vare på en kopi av fakturaen. Hvis du returnerer en gave må du krysse av i feltet "Retur av gave" på baksiden av fakturaen.
• For at det skal bli enklere for deg har vi lagt ved en adressert returetikett på fakturaen, som du må feste på utsiden av returpakken. Hvis etiketten ikke er tilgjengelig skal alle returer adresseres til:
Estée Lauder Cosmetics A/S Danmark (Norgesfilialen)
C/O Spaces Nydalen, Nydalsveien 33
0484 Oslo
Norway
• For din sikkerhet og for å sikre rask levering, bør du sende returen som registrert post. Vi er ikke ansvarlig for pakker som kommer bort i posten.
• Hvis ordren din er ankommet skadet, ber vi deg se Skadede varer
• Vennligst tillat 7-10 arbeidsdager til behandling av returer.
Returnerte varer blir behandlet raskt og vanligvis innen 3-5 virkedager etter mottak.
Vi kan dessverre ikke bytte varer. Hvis du ønsker å bytte et produkt, må du returnere den første orden og så bestille på nytt.
Hvis du har spørsmål om retur og bytte, vennligst kontakt oss på telefon +4737715642 eller via e-post.
Vanlige spørsmål om retur
Etter at jeg hadde byttet en vare la jeg merke til at det var to transaksjoner på kredittkortet mitt.
Når du ønsker å bytter en vare skjer dette i to trinn:
1) . En kreditt blir utstedet for returnert vare/returnerte varer.
2 ). En ny ordre blir behandlet for vare(r) i bytte.
Dette medfører at du ser to transaksjoner på kontoen din. En kreditt for returen og en transaksjon som blir belastet kontoen for varer i bytte.
Jeg bestilte/mottok feil produkt, skal jeg returnere det?
Hvis din nettbestilling ikke er som forventet, vennligst kontakt oss på +4737715642 for hjelp.
Jeg har mottatt en vare som var skadet ved ankomst. Hva gjør jeg med det?
Hvis du mottok skadede varer, vennligst ta vare på esken, emballasjen og alt innhold og kontakt oss så snart som mulig på +4737715642 for hjelp.
Jeg vil gjerne returnere en gave, men jeg ønsker ikke at den som har gitt gaven skal få vite det. Kan dere hjelpe?
Hvis du ønsker å returnere et produkt du har mottatt som gave, krysser du av i feltet på baksiden av fakturaen og inkluderer denne i pakken du sender i retur. Husk å oppgi telefonnummer på fakturaen.