Returer
+4737 715 642
Butikk
Monday to Friday
8:30 to 17:00
Estée Lauder Online Tilfredshedsgaranti
Hvis du uansett grunn ikke er fornøyd med ditt kjøp fra Estée Lauder Online, kan du returnere det som er igjen av produktet, og du vil få refundert det du har betalt. Vi godtar kun retur av produkter kjøpt fra esteelauder.no. If you have questions or need assistance with your return, please contact us at +4737715642.
Hvordan returnerer og bytter jeg en vare?
- Følg disse trinnene for å returnere varer kjøpt på Estée Lauder Online:
• Fyll ut returdelen av fakturaen (fakturaen er lagt ved i den opprinnelige ordren) og legg den i returpakken. Sørg for å ta vare på en kopi av fakturaen. Hvis du returnerer en gave må du krysse av i feltet "Retur av gave" på baksiden av fakturaen.
• For at det skal bli enklere for deg har vi lagt ved en adressert returetikett på fakturaen, som du må feste på utsiden av returpakken. Hvis etiketten ikke er tilgjengelig skal alle returer adresseres til:
ESTÉE LAUDER COSMETICS A/S
POSTboks 474 BEDRIFTSSENTERET
1411 KOLBOTN
• For din sikkerhet og for å sikre rask levering, bør du sende returen som registrert post. Vi er ikke ansvarlig for pakker som kommer bort i posten.
• Hvis ordren din er ankommet skadet, ber vi deg se Skadede varer
• Vennligst tillat 7-10 arbeidsdager til behandling av returer.
Returnerte varer blir behandlet raskt og vanligvis innen 3-5 virkedager etter mottak. Du vil få en e-post som bekrefter at pakken er mottatt.
Vi kan dessverre ikke bytte varer. Hvis du ønsker å bytte et produkt, må du returnere den første orden og så bestille på nytt.
If you have questions about returns and exchanges, please contact us by phone at +4737715642 or via email.
Vanlige spørsmål om retur
Etter at jeg hadde byttet en vare la jeg merke til at det var to transaksjoner på kredittkortet mitt.
Når du ønsker å bytter en vare skjer dette i to trinn:
1) . En kreditt blir utstedet for returnert vare/returnerte varer.
2 ). En ny ordre blir behandlet for vare(r) i bytte.
Dette medfører at du ser to transaksjoner på kontoen din. En kreditt for returen og en transaksjon som blir belastet kontoen for varer i bytte.
Jeg bestilte/mottok feil produkt, skal jeg returnere det?
If your online order is not as expected, please contact us at +4737715642 for assistance.
Jeg har mottatt en vare som var skadet ved ankomst. Hva gjør jeg med det?
If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents and contact us as soon as possible at +4737715642 for assistance.
Jeg vil gjerne returnere en gave, men jeg ønsker ikke at den som har gitt gaven skal få vite det. Kan dere hjelpe?
Hvis du ønsker å returnere et produkt du har mottatt som gave, krysser du av i feltet på baksiden av fakturaen og inkluderer denne i pakken du sender i retur. Husk å oppgi telefonnummer på fakturaen.