Ordre
Under behandling
- Ordre blir kun behandlet og send på virkedager (mandag til fredag med unntak av helligdager)
- Ordre plassert på helligdager eller i helger blir behandlet den påfølgende virkedagen
- Ordre sendt med standardfrakt blir behandlet og sendt innen 1–2 virkedager.
Alle kjøp må autoriseres av banken før videre behandling. Kun autoriserte kjøp vil bli behandlet og sendt. Når du betaler for en ordre med kredittkort eller debetkort vil to transaksjoner bli belastet kontoen din. Hvis en ordre blir annullert vil det reserverte beløpet bli slettet av banken. For mer informasjon om sletting av reserverte beløp må du ta kontakt med kortutsteder. Siden denne prosessen varierer fra bank til bank, kan vi dessverre ikke hjelpe med sletting av reserverte beløp. Vi har en kjøpsgrense på maksimalt 8 av samme produkt og maksimalt 14 produkter totalt. Vennligst fjern varer fra handlekurven. Hvis du har spørsmål, kontakt kundeservice på +4737715642. Sjekk statusen på din seneste ordre på esteelauder.no. Klikk på OrdreStatus og logg inn på kontoen din for å se status på ordrene dine. For å spore via fraktselskapets nettside klikker du på sporingsnummeret ved siden av ordren for å se leveringsstatus for ordren. * Vennligst merk: Vennligst merk at enkelte fraktselskaper ikke har sporingsinformasjon tilgjengelig før 24 timer etter at ordren er sendt. Hvis du ønsker å kansellere en nettbestilling etter at den er lagt inn, vennligst kontakt oss på telefon på +4737715642 innen én time etter plassering.Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Når en ordre er behandlet kan den dessverre ikke endres eller annulleres. Av og til kan det forekomme at ordre eller deler av ordre blir annullert av ulike grunner. Disse grunnene kan inkludere: Hvis ordren din blir annullert vil du motta en e-post fra oss med informasjon om dette. Du vil ikke bli belastet for annullerte varer. Hvis du har spørsmål om en kansellert bestilling, vennligst kontakt vår onlinetjeneste Hvis sporingsinformasjonen for pakken din bekrefter levering og du kan ikke finne den leverte pakken: Se etter meldinger om forsøk på levering Kontakt fraktselskapetAutorisasjon
Reservasjoner på konto
Regler for maksimalt kjøp
Ordrestatus
Annullering av ordre
Finne en pakke